پنج سالگي مشعل را گرامي ميداريم
منان رزم مل منان رزم مل

در شبستاني که ما روشن نموديم مشعلي

ديو شب را دور سازيم تا بياريم مفضلي

دوست عزيز آقای روزبه تمنيات نيک و تبريکات صميمانه ام را بمناسبت آغاز پنجمين سالگرد نشرات ماهنامه وزين مشعل به شما و همه دوستداران اين نشريه محبوب نيروهای پيشرو و ترقي خواه کشورما ابراز نموده و يک سال پر از موفقيت و دستاوردهای چشمگير برای مشعل در عرصه فعاليت های بي نهايت موثر آن در نزديک شدن همه وطنپرستان بدور يک سازمان فراگير آرزو ببرم .

مشعل همواره با درخشش خاصي راهكارهاى رسيدن به تحقق آرمان های والای انسان زحمتکش و منافع ملى کشورما را توأم با حفظ هويت مستقل و پاليسي منحصر به خودش مطرح و با نشر مطالب ارزنده يي در همه عرصه های زنده گي سياسي – اجتماعي جامعه ما نشر نموده و در اين راه مصدر خدمات بزرگي گرديده است،که جايگاه آنرا در ميان ساير نشرات برون مرزی برجسته ساخته است .

مشعل با درنظرداشت اينکه ما ملتى داراى فرهنگ ، سنتها وكشور واحدى هستيم و ساليان دراز در آن زيسته ايم ودرشاديها ورنجهاى يكديگر سهيم بوده ايم نشرات چاپي و انترنتي خود را عيار ساخته و همواره احترام به ارزش های ملي و وطني ما در سرلوحه کار آن قرار دارد.

اجازه دهيد تا يکبار ديگر بدين مناسبت تبريکات قلبي خويش را به همه خواننده گان مشعل،همکاران قلمي و شما دوست گرامي روزبه تبريک گفته و پيروزی های هرچه بيشتر تانرا در اين کار پر از مسووليت و افتخار آرزو نمايم .

با درودها

 

شهر شتوت گارت آلمان

 


April 24th, 2007


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها